Close

Management 2º Ano - 1º Semestre

Plano Curricular de Management, 2º Ano, 1º Semestre


Accounting II

Método de Avaliação Não disponível Corpo Docente TIAGO CRUZ GONÇALVES CRISTINA BELMIRA GAIO MARTINS DA SILVA  

Business Law

Método de Avaliação This evaluation includes the mandatory completion of 1(one) mini-test in the mid term assessment period and the assessment of the student’s intervention in the classroom a…

Information Technology

Método de Avaliação Sem informação Corpo Docente MARIO ROMAO (Responsável) PAULO JORGE NOGUEIRA PEREIRA SIMÕES

Operational Marketing

Método de Avaliação Sem permissão para ver Corpo Docente MARIA MARGARIDA DE MELO COELHO DUARTE (Responsável) Joanna SANTIAGO

Statistics I

Método de Avaliação One mid-term assessment (50%) plus one end-term assessment (50%) (NOT COMPULSORY). Students passing with the two in-term assessments are exempt from the final exams. Students no…

Management 2º Ano - 2º Semestre

Plano Curricular de Management, 2º Ano, 2º Semestre


Corporate Finance I

Método de Avaliação Não disponível Corpo Docente ANA ISABEL ORTEGA VENÂNCIO (Responsável) JOÃO AUGUSTO CANTIGA ESTEVES  

Cost Accounting

Método de Avaliação 0,6 ALS (30% teste intermédio + 20%Trabalhos + 10%Participação e Assiduidade) + 0,4EN (ALS obrigatória para EN) Corpo Docente SOFIA MARGARIDA MORAIS LOURENÇO PEDRO FERREIRA…

Management Information Systems

Método de Avaliação Continuous Evaluation (CE) = 20%P + 80%Proj Mark  = 50%CE + 50%FT * Participation in class sessions (P) * Project (Proj) (discussion mandatory) * Final Test (FT) (exclusion for…

Statistics II

Método de Avaliação Classes comprise lectures and exercises. Therefore, theoretical models are considered together with examples, exercises and empirical analysis of real data. The final grade, in …

Strategic Marketing

Corpo Docente VITOR FERNANDO DA CONCEIÇÃO GONÇALVES (Responsável) BERNARDO CHAGAS